این تمرین با فشار همیشه مرا خراب می کند و می تواند شما را بیش از حد خراب کند

0


چند ماه پیش تصمیم گرفتم که از این “زمان خرابی” برای شکل گرفتن بهتر استفاده کنم. شاید نه به صورت عینی رو فرم، اما کمتر نرم و خس خس است. این مربوط به زمانی است که من یک تمرین فشاری را در یک ورزشگاه تجربه کردم پست اینستاگرامی توسط پسر خالکوبی ملایمی به نام جیکوب منینگ. او آن را “ساخت خانه سگ” می نامد. نمی دانم چرا اینگونه نامگذاری شده است. اصلاً منطقی نیست اما من آن را امتحان کردم ، و آن الاغ من لگد زد. از آنجا که الاغم را لگد زد ، من به طور نیمه منظم به آن برگردانده ام تا ببینم آیا تلاش من برای داشتن خمیر و خس خس سیر کمتری در حال پیشرفت است. از شما متشکرم که س askingال کردید – اما حتی وقتی بدنم بهتر می شود ، Push-Up Ladder ، همان چیزی است که من آن را تمرین در مغز خود می نامم ، همچنان لگد خود را می زند.

این تمرین شامل دو حرکت است: فشار دادن و زانو زدن با دو بازو ، شانه ها بالا ، عضلات دوسر در کنار گوش به سمت راست قرار می گیرد ، سپس مانند آرنج آرنج خم 90 درجه کورنهولیو احساس؛ عقیده؛ گمان. شما آنها را در یک ساختار تکراری نردبان جمع می کنید ، مانند این موارد:

1 فشار ، 1 بازو
2 فشار ، 2 بازو می رسد
3 فشار ، 3 بازو می رسد

… و به همین ترتیب ، تا زمانی که به 10 فشار و 10 بازو برسید. این بالای نردبان است – در آن زمان شما باید از 9 و 9 ، به 8 و 8 عقب بروید ، تا 1 و 1. در کل ، Push-Up Ladder 100 فشار و 100 است بازو بلند می شود ساده! و جهنمی

ببینید ، مثل آنچه در بالا نوشتم ، شما فریب داده اید که فکر می کنید همه چیز آسان است. ده فشار ، حداکثر؟ ده عدد کمی است! و بقیه مجموعه ها هستند کوچکتر. دستهای خود را به سمت آسمان بلند کنید مانند یک دانش آموز سوم دبستانی که باید ادرار کند؟ تماشا کنید که همین حالا 20 بار ساده انجام دهید.

اما سپس شما نردبان Push-Up را امتحان می کنید. و اگر مثل من باشید ، اینطور پیش می رود:

پله های 1 ، 2 و 3: این یک شوخی است ، یا من راک هستم. احتمالاً من راک هستم.

پله 4: ها ، آن یکی را احساس کردم. همچنین ، شانه های من مانند چرخ فلفل صدا می کند.

پله 5: [Grunt a bit on the fifth push-up]

پله 6: همان ورزشگاه تنفسی سنگین مثل اینکه دارم به دنیا می آورم. همچنین بین تکرارها 5-10 ثانیه در حال استراحت هستم ، به جای اینکه مستقیماً از فشارها به سمت بالا رفتن به فشارها بروم.

.