تجهیزات یوگا برای مبتدیان: بهترین تجهیزات یوگا برای مبتدیان و غیرقابل انعطاف بودن آنها

0


وقتی تازه وارد یک ورزش یا فعالیت می شوید ، قاعده معمول این است که کمی صبر کنید تا یک دسته پول نقد در وسایل جدید فرو کنید. این که دوچرخه سواری در جاده باشد یا اسکی یا یادگیری ویولن ، ایده یکسان است: برای شروع کار ، قرض بگیرید یا اجاره کنید یا در غیر اینصورت گوشه گوشه را قطع کنید ، و پس از دانستن اینکه چه چیزی را دوست دارید ، نگران این باشید که آماده شوید – و بدانید که در واقع از سرگرمی جدید خود لذت می برید. (این از نظر اقتصادی محتاطانه است اما این مزیت را نیز برای شما ایجاد می کند که شما را مانند یک پوستر غول پیکر جلوه ندهد.)

من در پاییز سال گذشته در عمق بیماری همه گیر یوگای خانگی را شروع کردم. بدن من از طریق ترکیبی از کار در خانه ، دویدن در مرز ، و به سادگی پیرتر شدن ، بدن من جمع شده بود و فکر می کردم یوگا می تواند به آن کمک کند. من از این روش مبتدی مینیمالیستی استفاده کردم: ارزان ترین حصیری را که می توانم به صورت آنلاین پیدا کنم سفارش دادم و برخی از کلاسهای رایگان را در لپ تاپم شلیک کردم.

به اندازه کافی قابل پیش بینی ، من وحشتناک بودم. برنامه ریزی هر نوع انرژی یا پرورش کمی “احترام” در زائده های مختلف من در حالی که من خراشیده و خرد می کردم کاملاً دور از ذهن بود. من بدن سازنده خود را سرزنش کردم و انتظار داشتم که به تنهایی بهتر شود ، بنابراین هفته ها مبارزه طول کشید و قبل از اینکه به یک حقیقت مهم پی ببرم: یوگا از این قاعده مستثنی است. شاید نیاز پیدا کنید بیشتر اگر تازه کار را شروع کرده اید

تقریباً هر ژست دانش کاملی در مورد چگونگی اصلاح آن برای افراد با انعطاف پذیری کمتر در بین ما دارد ، اما این تغییرات معمولاً به تکیه گاه ها کمک می کند – یک بند برای بلند کردن چسب شما ، یک بلوک برای بلند کردن زمین به سمت دست شما. بنابراین من یک دسته از خریدم چیز. در ابتدا احساس تقلب می شد ، اما هنگامی که شما یاد گرفتید چگونه یک حالت مشخص را به درستی اصلاح کنید ، متوجه شدم که می توانم به جای پرت کردن ، این تمرین را انجام دهم – وقتی که تمام تلاش خود را برای اجبار کارها صرف نمی کردم ، ناگهان داشتم آگاهی را در خود ایجاد می کردم بدن و متحرک کردن حرکت من با نفس من ، که در نهایت مهمتر از هر ژست کامل اینستاگرام است.

البته ، صرف یک دسته پول اجباری نیست: یک کتاب بزرگ می تواند جای یک مجموعه باشد. یک بالش معمولی ممکن است به جای کوسن مخصوص یوگا خوب کار کند. اما برخی از خریدهای دنده هوشمند باعث شده که من و بدن سفت و سخت من سرانجام از یوگا لذت ببریم – و این ممکن است برای شما نیز باشد.


بهترین تقویت کننده یوگا

اولین کلاس یوگا که من امتحان کردم مربوط به کانال YouTube معروف Yoga With Adrienne بود:یوگا برای سالمندان | یوگای آرام و آهسته” یک تکه کیک ، درست است؟ متأسفانه این قسمت با یک قسمت طولانی که به صورت نشسته و به صورت ضربدری سپری می شود شروع می شود ، و باسن و همسترینگ من آنقدر محکم است که نشستن روی زمین لمس می کند و حرکت می کند – خیلی کمتر سعی در حفظ یک صاف پشت و سینه پهن دارد در حالی که من این کار را انجام می دهم. بنابراین سفر یوگای خود را روی صندلی نشسته شروع کردم.

خیلی زود فهمیدم که قرار دادن باسنم روی تکیه گاه تنها چیزی است که تمرینات طولانی مدت را برای من (و بسیاری از افراد دیگر) امکان پذیر می کند. می توانید پتو را جمع کرده و جلوه ای مشابه بگیرید ، اما داشتن یک بالش مناسب یوگا نکته ای دارد که باعث می شود از سیب کراس متقابل نترسم.

بهترین بلوک های یوگا

گرفتن یک بلوک بدون شرم هر زمان که بخواهم یوگا را کاملاً برای من تغییر داده است. من قبلا می ترسیدم خودم را جمع کنم ardha hanumanasana، یک نیمه تقسیم شده – با یک بلوک در هر دو طرف ، این ژست مورد علاقه من است.

اینها از نوع چوبی و چوب پنبه ای خوش تیپ تر هستند ، اما به نظر من نوع نرم و نرم آن را می خواهید – به زیر لگن ژست کبوتر قفل شده، و هنگامی که اینقدر وزن را برای چیزی سنگین می کنید کمی کمک می کند.

بهترین بند یوگا

مربیان یوگا دوست دارند به شما بگویند که پاهای خود را بگیرید – در حالت خم به جلو نشسته ، شاید یا به پشت در حالت “کودک خوشحال” قرار بگیرید. بند تنها راهی است که می دانم چگونه به آن دسترسی پیدا کنم. (بسیار بهتر از کمربند یا جفت جوراب شلواری مخصوص دویدن کار می کند.)

تشک یوگای بخشنده ترین

تشک بزرگ برگشت پذیر Lululemon

حصیر اساساً تنها قطعه اجباری یوگا برای افراد مبتدی است و اصلی ترین چیزی که شما به دنبال آن هستید چیزی است که از قسمتهای استخوانی شما محافظت کند بدون اینکه خیلی نرم باشد. (انجام هر کاری که نیاز به تعادل در یک سطح ناپایدار دارد یک کشش است.) اما این یکی بسیار زیاد است – این چیزی نیست که قبل از کلاس 5 بعدازظهر در تمام طول روز بخوابید ، اما اگر هنگام تمرین در خانه کمی از دور خارج شوید ، بسیار بخشنده تر است. .


یک زن و شوهر هنگام تنفس از انرژی تابشی در مکان و زمان شناور می شوند.

.