A place where you need to follow for what happening in world cup

درمان فاشیا: نحوه کشش ، غلتاندن و در غیر این صورت مراقبت از بافت پیوندی بدن

0


در این مرحله همه می دانند که بعد از یک تمرین شدید به عضلات خود مقداری TLC بدهند. اما مراقبت از شبکه پشتیبانی اصلی آنها نیز مهم است: فاشیا. این بافت شبه وب که عضلات ، اعصاب و اعضای بدن شما را می پوشاند به خصوص سکسی نیست. با این حال ، مانند سیستم مترو که در زیر خیابان های شهر نیویورک قرار دارد ، این یک قسمت اساسی از آناتومی ما است. اگر فاشیای خود را نادیده بگیرید ، می توانید برای آن بدتر شوید ، دچار التهاب شوید ، خود را در برابر درد باز کنید و دامنه حرکتی خود را کاهش دهید.

Dan Giordano ، یکی از بنیانگذاران تمرینات PP سطح بعدی PT ، می گوید: “Fascia ماتریس شبکه عنکبوتی سه بعدی بدن است که همه چیز را در کنار هم نگه می دارد.” وی افزود: “بسیاری از تحقیقات پیرامون فاشیا بسیار جدید است ، اما آنچه ما می دانیم این است كه وقتی تحت فشار قرار گیرد ، می تواند سخت تر شود. وقتی فاشیا محدود شود ، می تواند حرکات شما را محدود کرده و باعث ناراحتی شود. “

جوردانو می افزاید: فاسیای سالم صاف ، لغزنده و انعطاف پذیر است. این محدودیت می تواند ناشی از عدم حرکت کافی یا حرکت بیش از حد باشد. اولی به ویژه در طی همه گیری به یک مشکل تبدیل شده است ، زیرا زمان درونی ما ادامه دارد و می گذرد. جوردانو می گوید این کار زیاد طول نمی کشد: “حتی با وجود چیزی مثل کمبود رفت و آمد ما ، می تواند باعث خشک شدن مایعات موجود در بین لایه های فاشیا شود. وقتی این اتفاق می افتد ، چندان قابل انعطاف نیست. “

س :ال: با فاسیای خود چگونه رفتار می کنید تا حالت اوج و با عملکرد بالا داشته باشد؟ منظم کشش و تحرک، برای مبتدیان. موارد ساده مانند بلند شدن از حالت دنج WFH هر ساعت یک بار و افزودن کشش منظم پویا به برنامه عادی خود می تواند حیاتی باشد.

یکی دیگر از راه حل های معمول برای جوش خوردگی fascia: غلتک کف. پژوهش نشان داده است که کار با یک سیلندر کف می تواند به کاهش درد عضلانی تاخیری (و بیشتر ، افزایش عملکرد در تمرینات بعدی) و افزایش انعطاف پذیری عضلات کمک کند. به علاوه ، ارزان هستند! بهانه ای برای نداشتن آن نیست.

غلتک فوم TriggerPoint Grid

البته ، سپس می توانید با یک دستگاه لرزاننده یا ضربه ای ، آن را به سطح بعدی برسانید ، که می تواند گوشه و کنار را هدف قرار دهد تا گره ها را حل کند. دو بزرگترین بازیکن بازار ، Theragun توسط Therabody و Hyperice ، هر دو دستگاه های جدیدی را منتشر کرد امسال.

Hyperice Hypervolt Plus

ماهیچه ها وقتی کمی به آنها TLC می دهید خوشحالتر می شوند. و هنگامی که شما یک ابزار ماساژ دستی را در تماس بگیرید و تماس بگیرید ، TLC بسیار آسان تر می شود. عالی برای قبل یا بعد از تمرین — یا فقط زمانی که کمر شما از مدیریت کل توپ بسکتبال فانتزی از اتاقک شما تمام روز آسیب می بیند.

اگر همه از ورزشکاران NBA به کریس همسورث در حال استفاده از دستگاه های کوبه ای است ، پس آنها باید روی چیزی باشند. علایم علمی نشان می دهد که درمان کوبه ای و ارتعاشی می تواند کیف بیشتری برای جفت شما فراهم کند تا اینکه فقط کشش یا نورد کف را داشته باشد. پژوهش از سال 2019 نشان می دهد که درمان ارتعاشی می تواند اثرات کوتاه مدت بیشتری بر درک درد و دامنه حرکت داشته باشد.

جیم هوتر ، مدیر عامل شرکت Hyperice می گوید: “وقتی به مسواک فکر می کنید ، می توانید هر روز دندان های خود را مسواک بزنید ، کار را به اتمام می رسانید.” “اما اگر با مسواک Sonicare مسواک بزنید ، احتمالاً حتی یک کار بهتر هم خواهید کرد ، و اثربخشی را افزایش می دهید. این همان اتفاقی است که می افتد وقتی سطح بعدی درمانی را اضافه می کنید. “

به گفته جيوردانو ، بهترين روش براي پيشگيري از درمان فاسياي سالم ، قبل و بعد از يك جلسه كشش است.

او می گوید: “نکته مهم در مورد ضربه کوکراپی این است که دامنه سر دستگاه – یا عمق نفوذ دستگاه به عضله – می تواند فشار عمودی وارد کند ، که برای تقویت جریان خون بسیار مناسب است.” “من می خواهم به مدت کوتاهی قبل از یک جلسه کششی از درمان کوبه ای استفاده کنم و بعد از آن برای مدت طولانی تری تلاش می کنم تا سیستم عصبی را شل کنم. به این شکل فکر کنید: حرکت لوسیون است. “


مردی که در اتاق نشیمن روی میز خمیده است

6 راه برای مبارزه با آن دردهای کار از خانه

از آنجا که گذراندن تمام روز در خانه برای بدن بسیار سخت است.

.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.