رستوران های سالم: خوردن غذای سالم در رستوران ها سخت است. در اینجا چگونگی انجام این کار آمده است

0


همانطور که تعداد افراد در ایالات متحده علیه ویروس واکسینه شده اند کوهنوردی را ادامه می دهد، افراد بیشتری برای انجام کاری که شاید از بهار سال گذشته انجام نداده اند ، به داخل خانه برمی گردند: برای صرف غذا در یک رستوران بنشینید. آنجل پلانلز ، متخصص تغذیه و سخنگوی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی می گوید: “من از 12 مارس 2020 شخصاً داخل رستوران غذا نخورده ام.” “قطعاً کمی عجیب خواهد بود.”

بعضی از افراد هنگام صرف غذا ، برنامه های غذایی را به باد می اندازند. برای شروع یک خوراکی است و غذا تقریباً همیشه به منظور لذت بردن پخته می شود تا اینکه احساس خوبی در روز بعد داشته باشید. (من هرگز یک هفته به طور تصادفی برای خودم استیک و کیک خرچنگ نمی پزم ، اما این چیزی است که من وقتی شخص دیگری مشغول آشپزی است هوس می کنم.)

اما اگر از بیرون رفتن در رستوران ها لذت می برید ، اما از احساسی که در شما ایجاد می کنند لذت نمی برید ، روش های زیادی وجود دارد که می توانید برای یک وعده غذایی بیرون بروید به روشی که هنوز هم وظیفه شناسانه اهداف غذایی شخصی شماست.

به تصویر بزرگ فکر کنید

Planells می گوید ، اغلب مفید است که به تجربه رستوران خود در رابطه با هر کار دیگری که آن روز انجام داده اید ، فکر کنید. آیا با سایر وعده های غذایی خود سبزیجات خورده اید؟ اصلا ورزش کردی؟ صبحانه را از دست دادید؟ وی می گوید: “این موارد ممکن است به شما در هدایت غذا کمک کند.”

به گفته کیت پاتون ، یک متخصص تغذیه ثبت شده در مرکز تغذیه انسانی کلینیک کلیولند ، ممکن است منطقی باشد که اگر برای شام بیرون می روید ، صبحانه کمتری بخورید و یک ناهار سبکتر بخورید. پیش از موعد دیدن منو نیز روش خوبی برای دستیابی به گزینه های سالم است ، بنابراین وسوسه نمی شوید که از انتخاب های از قبل برنامه ریزی شده خود دور شوید. علاوه بر این ، شما همچنین باید در مورد آنچه که قطعاً می خواهید داشته باشید در مقابل آنچه ممکن است از آن بگذرید ، فکر کنید.

پاتون می گوید: “اگر نوشیدنی های الكلی یا نوشابه گازدار مصرف می كنید ، تمام این كالری ها می توانند جمع شوند.” “شاید الکل تهیه کنید اما دسر نگیرید ، یا بالعکس. سعی کنید این معاملات را مطابق آنچه که احساس می کنید در آن افراط کنید ، انجام دهید. “

طرفین را در آغوش بگیرید

سالی آلبرایت در حال انجام کاری بود. شخصیت مگ رایان در فیلم وقتی هری با سالی ملاقات کرد همیشه در کنار گذاشتن وسایل بزرگ بود. رایان آن را به عنوان شوخی بازی کرد ، اما Planells می گوید که این هنوز هم یک روش عالی برای هک کردن سلامتی تجربه رستوران شماست. اگر سالاد تهیه می کنید ، سس کنار آن را بخواهید. اگر با سس چیزی تهیه می کنید ، سس را در کنار آن بخواهید. اگر یک برگر تهیه می کنید – بله ، حدس زده اید – یک نان کنار را بخواهید یا فقط نان را نادیده بگیرید.

اگر در کنار شما مورد علاقه شما نیست ، حداقل شما می توانید طرفین مختلفی را انتخاب کنید که همراه با خوراک شما همراه باشد. پلانلز می گوید که مخلوطی از غذاها – پروتئین ، کربوهیدرات های پیچیده و فیبر – می تواند به ما کمک کند تا احساس رضایت بیشتری داشته باشیم زیرا بدن برای تجزیه مواد غذایی بیشتر کار می کند. تصور کنید یک غذای سنگین تر تقسیم کنید و شکاف ها را با برخی از سبزیجات پر کنید – شما سیر می شوید ، نه پر می شوید.

و وقتی زمان انتخاب م pickلفه اصلی غذای اصلی شما فرا می رسد ، پروتئین های بدون چربی که به صورت پخته یا کبابی تهیه می شوند معمولاً راهی برای انتخاب هستند. ماهی ، مرغ ، گوشت های نرمتر گوشت دیگر – شهود شما در اینجا راهنمای خوبی است.

وقت خود را صرف کنید

همچنین کمک می کند به یاد داشته باشید که بیرون رفتن برای غذا خوردن یک تجربه لذت بخش است. بعد از مدتی احتمالاً برای اولین بار با دوستان یا خانواده خود بیرون می روید ، بنابراین یک دو میان وعده سفارش دهید ، استراحت کنید ، صحبت کنید ، بیرون بروید. فقط غذای اصلی خود را بلافاصله استنشاق نکنید – و بدانید که کاهش سرعت رول می تواند متحد مخفی شما باشد. پاتون می گوید: “20 دقیقه طول می کشد تا معده شما به مغز شما بگوید که پر است ، بنابراین سعی کنید به آرامی غذا بخورید.”

با جارو برقی بشقاب خود ، این خطر را دارید که فکر کنید هنوز گرسنه هستید ، زیرا بدن شما مسابقه می دهد تا به مقدار غذایی که اکنون در معده شما است برسد. غذا خوردن با سرعت آرام زمان مورد نیاز بدن برای پردازش وعده غذایی را فراهم می کند.

بخشها را کنترل کنید

بخش های رستوران به طور کلی بسیار بزرگتر از آنچه در خانه درست می کنید. پاتون می گوید ، بنابراین تقسیم وعده های غذایی را فراموش نکنید. اگر به رستوران مورد علاقه ای می روید که می دانید قسمت های آن بزرگتر است ، قصد دارید وعده غذایی را با یکی از همراهان خود تقسیم کنید. و همیشه به یاد داشته باشید که لازم نیست همه چیز را در بشقاب خود بخورید. به همین دلیل است که رستوران ها جعبه های مخصوص رفتن ایجاد می کنند.

به اراده خود اعتماد نکنید – این کار را قبل از وارد کردن انجام دهید. “Planells می گوید:” من افراد را تشویق می کنم وعده غذایی را به نصف برسانند ، آن را در یک ظرف مخصوص قرار دهند و از بقیه موارد لذت ببرند. ” “شما دو یا سه وعده غذایی به قیمت یک وعده دریافت می کنید. برای خط کمر و کیف پول شما مفید است. “