A place where you need to follow for what happening in world cup

رژیم غذایی بیکر میفیلد روز را با جو دو سر شب شروع می کند و آن را با تکیلا پایان می دهد

0


بیکر میفیلد در وعده های غذایی که می تواند سرقت کند – او تمرکز خود را بر روی فوتبال معطوف کرده است ، حداقل سه ساعت از هر روز را صرف مرور نوار بین تمرین ، تمرین و وقت خانواده می کند. میفیلد که توسط Browns در سال 2018 طراحی شد ، رکورد تازه وارد تاچ داون را شکست که قبلاً توسط پیتون منینگ و راسل ویلسون نگهداری می شد. امسال او به دنبال برداشتن یک گام بزرگ دیگر به جلو است و همه چیز در کلیولند هیجان انگیز است: تیم براون ها ، تیمی که از زمان حضور جورج دبلیو بوش در فصل برنده نبوده است ، در حال حاضر 5-2 است.

GQ با بومی آستین درگیر شد تا با او در مورد رژیم غذایی خود صحبت کند ، که شامل مقدار مناسبی CBD و آب مرتع گاه به گاه است.

GQ: اولین چیزی که صبح می خورید چیست؟

بیکر میفیلد: من از اوایل بیدار می شوم ، حدود ساعت 5:30 یا 5:45. قبل از اینکه چیزی بخورم ، به یک بطری آب بدن آرمور هیدرات دست می کشم و آن را با دو نوشیدنی می نوشم قرص های Beam’s Focus (میفیلد اخیراً سرمایه گذاری کرده و با Beam قرارداد امضا کرده است ، که اسپانسر ورزشکاران مشهور دیگری نیز است مات فریزر ‘متناسب ترین مرد روی زمین’) من در تمام طول روز دائماً آب می نوشم. من یک یخچال از بدن زره پوش در گاراژ خود دارم. تا آنجا که به غذا می رسد ، همسرم شب قبل جو دوسر تهیه می کند ، که هر صبح حدود ساعت 6:30 یا آن را دارم. در آنجا ، شیر بادام ، نارگیل خرد شده ، خرما برای شیرینی بیشتر و بسته به آنچه که در زغال اخته یا سیب با مقداری دارچین داریم ، وجود دارد.

آیا شما یک پسر قهوه هستید؟

من همچنین یک قهوه دم کرده نیترو سرد و سپس مقداری آب دیگر دارم. آن نوشیدنی ها را با خودم می آورم تا درس بخوانم و برای روز آماده شوم – تا حدود ساعت 10 صبح فیلم می بینم. در آن زمان ، من قبل از شروع غذا خوردن با تیمی دیدار می کنم که در آن گردش می کنیم و برخی کارهای دیگر ناهار.

ناهار چیه؟

من با یک متخصص تغذیه در خارج از مرکز کار می کنم ، که واقعاً آنچه را که برای من خوب است بر اساس سطح خون و آنچه که برای من مناسب است انجام می دهد. سپس پرسنل آشپزخانه ما آن را بر اساس آن نقشه آماده می کنند. ما آن را مخلوط می کنیم. من یک ماهی بزرگ نیستم ، اما سعی کرده ام. بنابراین معمولاً این یک نیم بشقاب پروتئین ، نیم بشقاب کربوهیدرات و سپس چیزی مانند کینوا ، یا برنج قهوه ای یا سفید و سپس سیب زمینی شیرین ، کلم بروکلی ، مارچوبه است. این هفته به هفته متفاوت است و اگر من در یک چیز سوخته باشم ، آن را تغییر می دهیم. همه چیز خوبی است. و بعد از خوردن آن ، تمرین می کنم. بعد از تمرین ، یک اسموتی می خورم ، سپس یک تمرین انجام می دهم ، و سپس یک اسموتی دیگر دارم. حداقل یکی از آن اسموتی ها دارای پروتئین است – این فقط بر اساس اگر یک روز تمرین طولانی تر باشد ، است.

اسموتی چیست؟

معمولاً شکلاتی است Klean Athlete پروتئین ، کره بادام زمینی یا بادام منجمد ، برخی از سبزیجات مانند اسفناج یا کلم پیچ و شیر بادام. من به قندها حساس هستم و سعی می کنم از مصرف لبنیات و مواد دیگر خودداری کنم زیرا در بدن من احساس خوبی ندارد.

آیا همیشه اینطور بودی؟ یا این تغییر رژیم غذایی چیزی بود که با موفقیت شما در این رشته همراه بود؟

فکر کنم مدتی طول کشید تا به این مرحله رسیدم تا خوب ، چگونه می توانم در بالاترین سطح عملکرد داشته باشم؟ اما اکنون می خواهم اطمینان حاصل کنم که هوشیار و آماده هر کاری هستم. من فکر نمی کنم بدون اینکه در خوردن غذا زیرکی داشته باشم ، به این سرعت در کارم می رسیدم ، بنابراین فکر می کنم این یک نعمت بوده است.

شام چی داریم؟

من حدود ساعت 7:00 به خانه برمی گردم ، و امیلی کار خوبی را انجام می دهد که شام ​​را آماده می کند و حتی موسیقی آرام مانند آن پخش می شود. این خیلی استرس آور است ، و او این را می داند و من از او سپاسگزارم زیرا در خانه هیچ جای نگرانی وجود ندارد. او با توصیه های متخصص تغذیه چیزی شبیه به آنچه من برای ناهار می خورم درست می کند. و سپس آخرین چیزی که در طول روز مصرف می کنم Beam Dream است که نوعی شکلات داغ است که با شیر بادام دارم. این چیزها باور نکردنی است

.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.