مصاحبه تام بوسورث: از این استراتژی تعیین مرحله 3 مرحله ای برای بلند پروازانه ترین اهداف خود استفاده کنید

0


پایبند بودن به اهداف سخت است. در حقیقت ، دست کشیدن از آنها بسیار آسان است به طوری که محققان اصطلاحی را برای توصیف تمایل انسان به پیگیری نکردن ارائه داده اند. این “چه اثر جهنمی” نامیده می شود ، و آن لحظه را توصیف می کند که یک لغزش جزئی – مثلاً خوردن فقط چند دستگاه M & M پس از تصمیم به ترک آب نبات – منجر به مصالحه ای بزرگتر و فاجعه بارتر می شود –چه جهنمی ، من ممکن است فقط کیف کامل را داشته باشم. به زودی ، شما کاملا تسلیم خواهید شد.

تمایل ما به راحتی دلسرد شدن هنگام رسیدن به بلند پروازانه ترین اهدافمان مشکلی است. اما شکست ها اجتناب ناپذیر است. بنابراین چه کاری می توانیم انجام دهیم تا در صورت بروز عقب نشینی ها ، به طور کامل از بین نرویم؟

استراتژی تعیین هدف را وارد کنید تام بوسورث، یک دوچرخه سوار انگلیسی. پیش از دومین بازی المپیک متوالی ، بوسورث برای پادکست GQ Sports ما با من صحبت کرد ، دقیق تر بهتر سریعتر قویتر. او می گوید هر زمان که از حدود سال 2013 وارد یک دوره مسابقه می شود ، هدف های A ، B و C داشته است. یک گل برای نتیجه رویایی او محفوظ است. هدف B که او توصیف می کند به عنوان دستیابی به آن “خوشحال” است. و هدف C “نتیجه ای است که می توانم در مورد آن درست باشم.”

استراتژی Bosworth در یک مسابقه 10 کیلومتری اخیر مفید واقع شد. تام می گوید که ، در آن روز ، او موفق به زدن هر دو هدف A یا B خود نشد – اما موفق به زدن گل C خود اجازه داد تا از جایی که ممکن است ناامیدکننده آزار دهنده باشد حرکت کند.

بوسورث می گوید: “من در حال حاضر بر روی آنچه در مقابلم است متمرکز شده ام ، و در این که چرا با سرعت بیش از 10K نرفتم یا ممکن است به اندازه کافی مناسب نباشم ، تمام این نگرانی ها را که در ذهن شما ایجاد می کند متمرکز نیستم.” . “شما می توانید ادامه دهید. این یک کار واقعاً سالم است. من فکر می کنم بسیاری از ورزشکاران نمی توانند مسابقات یا آسیب دیدگی یا شکست یا موفقیت را پشت سر بگذارند [them]”

البته ، اگر فقط به هدف C خود برسید ، این استراتژی کاربرد چندانی ندارد. اما در سال 2017 ، وقتی تام برای یک مسابقه مایل صف کشید ، نگاهش به رکورد انگلیس معطوف شد ، درست در حدود 5 دقیقه و 50 ثانیه. او آن را متلاشی کرد ، یک مایل در یک رکورد جهانی قدم زد دونده افتخار می کنم: پنج و نیم دقیقه.

زیبایی این استراتژی تعیین هدف این است که در برابر اثر “چه جهنمی” محافظت می کند. این بدان دلیل است که آنچه باعث می شود دامنه لغزش از زمین تا تسلیم بسیار لغزنده باشد ، رویکرد “همه یا هیچ” در رسیدن به اهداف است. چه در حال تمرین برای دویدن (یا پیاده روی مسابقه ای) با وزن 10 کیلوگرم باشید یا بخواهید یک ماه آب ننوشید ، نقاط عطف کوچک زیادی در راه رسیدن به بزرگترین هدف شما وجود دارد. بعضی از آن روزها عالی ، بعضی خوب و بعضی وحشتناک خواهد بود. اما اگر تنها جعبه های شما “کامل” و “خراب” باشد ، حتی ممکن است مقاوم ترین جعبه ها در بین ما دلسرد شود.