A place where you need to follow for what happening in world cup

پل جورج از آسیب دیدگی خود برای جدی گرفتن در مورد بهبودی و تغذیه استفاده کرد

0


از زمان فعالیت حرفه ای NBA در 11 سال پیش ، چیزهای زیادی برای پل جورج تغییر کرده است. مهاجم لس آنجلس کلیپرز ستاره سه تیم مختلف بوده و – از این هفته – او اکنون 7 بار All-Star NBA شده است. اما این همیشه آسان نبوده است ، علت عمده آن مصدومیتی است که وی در طول مسیر به وجود آورده است (از جمله شکستگی ترکیبی 2014 در پای راست که باعث شد تقریباً یک فصل را از دست بدهد).

با توجه به این ، قابل درک است که جورج هدایت شده است – در کنار کاوی لئونارد – تیم کلیپرز که در راس NBA قرار دارد و انتظار می رود بهار امسال برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کند. وی گفت: “این من را به هیجان می آورد كه در یازدهمین سال فعالیت حرفه ای خود در بسكتبال هستم و همچنان به نوعی در اوج هستم و می توانم یكی از بازیکنان اصلی بازی باشم.” “من مشتاقانه منتظر سالم ماندن هستم.”

جورج می گوید ، این جراحات دید جدیدی در مورد چگونگی سوخت و تمرین برای عملکرد بهینه به او داده اند. بهبودی چیزی نبود که او در سالهای اول حضور در لیگ خیلی به آن فکر کند ، اما وقتی او وقت زیادی را از دست می داد فهمید که باید جدی تر شود – از استخدام یک آشپز. اکنون تعهد وی در حفظ فرم بدن خود شامل سرمایه گذاری و مشارکت با دستگاه بدنسازی خانگی همه در یک است تونال.

جی کیو اخیراً جورج را فهمید تا در مورد کارهای روزمره ، که شامل سبزیجات بیشتر از گذشته است ، بیشتر بشنود.

GQ: صبح چه ساعتی بیدار هستید و اولین چیزی که می خورید چیست؟

پل جورج: در یک روز عادی ساعت 8 یا 8:30 بیدار هستم که اگر تا ساعت 11 یا 11:30 بخوابم حداقل هشت ساعت خواب می کنم. یک قهوه نسپرسو با یک قاشق چای خوری و یک صبحانه سبک تر می خورم – شاید این نان تست آووکادو با یک اسموتی باشد که شامل یک دسته میوه و برخی سبزیجات باشد. سرآشپز من این موضوع را ارائه می دهد و این قسمت مهمی از نحوه وارد کردن سبزیجات به رژیم غذایی است.

آیا صبح ها مکمل مصرف می کنید؟

من قبلاً استفاده می کردم ، اما اکنون به طور کلی در حال انتقال هستم.

چگونه کار با آشپز را شروع کردید؟

دنبالش گشتم من تا وقتی که از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی زیادی نشدم ، در تغذیه بزرگ نبودم. من می دانستم که برای اینکه فرصتی برای بازگشت داشته باشم ، باید در مورد عدم تحمیل یک تن وزنه هوشمند باشم. ما فراز و نشیب هایمان را داشته ایم ، اما حالا او من را می شناسد و بدن من را می شناسد.

ناهار چیه؟

ناهار بیشتر سبزیجات است. سالاد و ماهی ، معمولاً فوق العاده سبک. که منجر به زمان میان وعده می شود که می تواند سبزیجات ، بادام هندی ، تخمه آفتابگردان و میوه های دیگر باشد. تا شام صبر می کنم تا با وعده های غذایی سنگین تر شوم. معمولاً این پروتئینی مانند مرغ یا استیک است – گوشت قرمز بیشتر در آن زمان. گاهی اوقات آن را عوض می کنم و یک روز تقلب می گذرانم ، که می تواند کوفته و ماکارونی باشد. اما بیشتر روزها تمیز و سالم است.

شما صبح تمرین می کنید. بعد از ظهر چه کار می کنی؟

من معمولاً حدود 1 یا 2 از تمرین به خانه برمی گردم ، ناهار می خورم ، سپس ساعت 3 دوباره تمرین می کنم ، اغلب با Tonal. من همچنین یا با یک متخصص فیزیوتراپی کار می کنم یا ماساژ می گیرم و بدنم را از این طریق کار می کنم.

شما اکنون یک سرمایه گذار در Tonal هستید – سطح زمین را به ما بدهید.

من راحت بودن فقط در خانه بودن را دوست دارم. من می توانم هر تمرین را که این امکان فراهم می کند تکرار کنم ، خصوصاً به این دلیل که می توانید تا 200 پوند فشار بیاورید. من عاشق این هستم که از نظر فضا کارآمد است و می توانم با آن تمرینات کم و زیاد انجام دهم. من همچنین مربیان آنجا را دوست دارم –پاول پسر من است

.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.