A place where you need to follow for what happening in world cup

چگونه حالت بدنی بهتری پیدا کنیم: چگونه (و چرا) باید برای ایستادن صاف تر تمرین کنیم

0


خبر خوب: یک چیز وجود دارد که می توانید درست در همین لحظه انجام دهید تا بهتر به نظر برسید. خبر بهتر: هیچ ربطی به دوش گرفتن یا عوض کردن آن شلوار عرق ندارد. این صرفاً توجه به وضعیت بدن شماست. اگر در طول بیماری همه گیر از خانه کار کرده اید ، همسویی در بدن شما ، مانند زندگی اجتماعی ، به احتمال زیاد یکی از مصدومین سال گذشته بوده است. آن روزهای بی پایان که روی لپ تاپ خود ضربه می زنید و فقط به طور کلی الگوهای حرکتی راکد را حفظ می کنید ، اضافه شده است.

خبر خوب؟ برخی از کارهای آسان وجود دارد که می توانید در این لحظه برای مقابله با قوز داخلی خود انجام دهید. هیچ دلیلی برای به تعویق انداختن این مسئله وجود ندارد: وضعیت بهتر باعث کاهش درد و درد می شود تا تنفس عمیق و هضم بهتر غذا.

کاساندرا هیل ، دکتر فیزیوتراپی در توانبخشی فاکس در مریلند ، می گوید: “وقتی بدن شما بیشترین همسو بودن را دارد ، مفاصل و عضلات بیشترین احساس خوشبختی را می کنند.” این کار با توجه به سادگی بدن شما شروع می شود: “اگر شما می دانید که تراز خوب یا طبیعی بدن شما چیست ، پس احتمال دارد هنگام انجام کارهای روزمره بیشتر مراقب آن باشید.”

صاف ایستادن نیز باعث می شود کمی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. لباس های شما کمی بهتر آویزان خواهد شد. نخواهی بودن بلندتر ، اما مطمئناً نگاه کن بلندتر بنابراین GQ با متخصصان صحبت کرد تا پنج حرکت هوشمند برای حالت درست و بدون درد داشته باشد.

1. گرم شدن قبل از کار

بله ، به طور جدی ، و نه مانند ، تمرین آنچه شما می خواهید رئیس خود را شل کنید. پیشنهاد می کند قبل از ارسال پست روزانه در رایانه ، بدن خود را کمی پیاده روی یا پیاده روی یا زدن لیوان یوگای سریع YouTube حرکت دهید. دکتر. رهول شاه، دکتر ، جراح مجوز ستون فقرات و گردن ارتوپدی دارای مجوز. وی می گوید: “این می تواند شامل هر فعالیت هوازی سبک به مدت 20 تا 30 دقیقه باشد.” “با انجام فعالیت هوازی ، بدن خون را به تمام عضلات پمپاژ می کند و بنابراین” انعطاف پذیری “آنها را نسبت به نبرد کار و نشستن در محله های تنگتر افزایش می دهد.” به عبارت دیگر ، بیدار شدن عضلات باعث می شود که شما از شکل بدن خود آگاه شوید.

2. نگاهی به تنظیمات میز خود بیندازید

کلید واژه در اینجا: میز. اگر روی کاناپه نشسته اید یا در رختخواب دراز کشیده اید ، بدیهی است که به بدن خود لطف نمی کنید. دکتر فیزیوتراپی می گوید: “این یکی از دلایل اصلی گرفتگی و درد موضعی از زمان ابتلا به همه گیری است.” لیدا مالک.

نکات مهم ملک برای تنظیم صفحه Goldilocks شامل داشتن بالای صفحه یا مانیتور در فاصله 5 درجه از سطح چشم و ارتفاع صفحه کلید است که به شما اجازه می دهد مچ دست ها در حالت خنثی قرار بگیرند و در آرنج 90 درجه باشد و شانه ها شل باشند. “به اندازه کافی به صفحه نزدیک باشید تا سر و گردن شما مجبور نباشد برای دیدن صفحه به جلو فشار دهید.”

البته صندلی شما نیز مهم است. اگر نشسته اید ، به دنبال صندلی ای باشید که فضای کمرتان را برای حالت ایستاده پر کند.

3. به طور منظم وقفه های کاری را انجام دهید

و نه ، در حالی که مقداری خرید اینترنتی انجام می دهید روی یک صندلی نشسته اید ، به حساب نمی آید.

هیل می گوید ، هیچ موقعیتی برای مدت طولانی خیلی خوب نیست ، چه پشت میز خود نشسته باشید و چه روی مبل نشسته اید. وی می افزاید: “به خرد بی نهایت بدن خود گوش فرا دهید”. “اگر واقعاً توجه می کنید ، احتمالاً به شما می گوید که در چه قسمت هایی از روز باید بیشتر مراقب وضعیت بدن ما باشید.”

گرفتگی یا درد مانند اسب چارلی نشانه خوبی است که شما یک ساعت قبل برای حرکت نیاز داشتید. حرکت مکرر در طول روز می تواند یک یا دو مشت برای بهره وری و وضعیت بدن شما باشد.

.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.