A place where you need to follow for what happening in world cup

ژانویه خشک درباره سفر است ، نه مقصد

0


ژانویه خشک – خارج شدن از سس برای اولین ماه سال – ایده جدیدی نیست ، اما در سال 2021 کمی متفاوت است. پس از ده ماه گیر در خانه ، برای بسیاری از مردم یک شراب قرمز یا یک شربت سرد از یخچال تنها علامت قطعی پایان روز کاری بوده است. این منبع واقعی راحتی و روتین بوده است – و به طور بالقوه مشکل.

علی رغم سالها ادعای خلاف ، ما اکنون کاملاً محکم می دانیم که هر نوع مصرف الکل برای سلامت جسمی شما از پرهیز بدتر است. (این چیزی نیست که در مورد نوشیدن بیش از حد ، که به سادگی برای شما وحشتناک است – می تواند به بیماری قلبی ، سکته مغزی و تعداد زیادی دیگر منجر شود) اثرات منفی بر سلامتی.) بنابراین در حالی که بدیهی است هیچ چیز وجود ندارد اشتباه با نوشیدن در حد متوسط ​​، تقریباً هر کسی که می نوشد می تواند از ورود به سیستم مطمئن شود که رابطه او با الکل در مکانی است که می خواهد. این روزها ، این اغلب به معنای مرخصی یک ماهه از نوشیدن است.

دکتر جوزف آر. ولپیچلی ، دکترای مدیریت ، مدیر اجرایی در دانشگاه می گوید: “بسیاری از افراد برای کنار آمدن با استرس یا بی حوصلگی ، یا به دلیل اینکه کار در خانه منجر به افزایش فرصت نوشیدن می شود ، به الکل خم شده اند.” موسسه پزشکی اعتیاد. “به همین دلیل ، ژانویه خشک ممکن است تجدید نظر عمیق تری در مورد رابطه نوشیدن آنها ایجاد کند.”

البته ، هیچ فاصله جادویی یک ماهه وجود ندارد. (ترک چند ساعت الکل به طور اساسی وضعیت کلی سلامتی شما را اصلاح نمی کند.) اما ، همانطور که دکتر ولپیچلی بیان کرد ، این یک فرصت خوب برای تجدید نظر است – برای ارزیابی چگونگی تناسب نوشیدن با زندگی شما به طور کلی. در اینجا بهترین پیشنهادات از متخصصان برای انجام این کار وجود دارد.

1. نوشیدنی ها را از دید و ذهن دور نگه دارید.

شما به احتمال زیاد فضای خود را دوباره سازماندهی کرده اید تا بتواند وقت بی پایان را در داخل بگذرانید ، به نوعی از برنامه های تناسب اندام داخلی و تعداد زیادی زوم استفاده کنید. اگر می خواهید در اجتناب از الکل موفق باشید ، همین امر در مورد انباشت مشروبات الکلی نیز صدق می کند. هیلاری شینباوم ، نویسنده کتاب چالش خشک: چگونه می توان مشروبات الکلی را برای ژانویه خشک ، اکتبر هوشیار و هر ماه بدون الکل از دست داد.

در عوض ، انبارهای خود را در جایی که دسترسی به آن دشوار است ذخیره کنید – چه در قفسه بالای کمد اتاق خواب شما باشد و چه بهتر از این ، در محل یک دوست. در پایان ماه ، ممکن است تصمیم بگیرید که آن سبد خرید ، با وجود ظاهر زیبا در اواسط قرن ، بیش از ارزش آن دردسر (و املاک و مستغلات) است.

2. برخی از آیین های اجتماعی جدید را بسازید.

جذب یک شریک برای این چالش در نظر بگیرید. نه تنها در ماه بدون مشروبات الکلی با یک همراه بیشتر شما را مسئول می کند ، بلکه پس از آن یک رفیق داخلی دارید که با او فعالیت های غیر نوشیدنی انجام می دهد. (پیاده روی طولانی! بازی های رومیزی!) “این فرد همچنین می تواند در صورت دشوار شدن شرایط پشتیبانی شما باشد ،” Sheinbaum ، كه اولین بار در ژانویه خشك خود را به عنوان بخشی از شرط بندی با یك دوست انجام داد ، می گوید.

در حالت ایده آل ، شما می توانید این امر را به جلو ببرید ، که حس جدیدی از نحوه سرگرمی است که به سادگی برای نوشیدنی تأمین نمی شود.

3- بفهمید چه چیزی را دوست دارید بنوشید که مشروبات الکلی نیست.

صحنه نوشیدنی های غیر الکلی در حال حاضر رونق گرفته است. همه از Heineken و Athletic Brewing گرفته تا Seedlip گزینه های مزه بهتر صفر را ارائه می دهند ، احساس کردن مثل اینکه شما معامله واقعی را مصرف می کنید – اما نه. شینبام نشان می دهد: “بیشتر از هر زمان دیگر کوکتل های پیش ساخته وجود دارد.” “بنابراین حتی اگر در آشپزخانه خیلی خلاق نیستید ، می توانید premade را بخرید و روی یخ بریزید. اگر این همان چیزی است که عادت کرده اید ، نیازی به فدا کردن طعم و مزه (یا تجربه) نیست. “

4- یک ژورنال نگه دارید.

ثبت احساسات شما در طی یک آزمایش خشک ژانویه می تواند به شما کمک کند پاداشهایی را که ممکن است به صورت شهودی واضح نباشند مانند کاهش وزن یا اضطراب مشخص کنید. حتی بهتر از این ، شینباوم توصیه می کند که در شرایطی که الکل بخشی از معادله است ، روزنامه نگاری خود را شروع کنید. به این ترتیب می توانید صبح ها بعد از خوردن “یک لیوان” بزرگ ویسکی ، به احساس خود توجه کنید. یادداشت ها را در پایان ماه هوشیاری خود مقایسه کنید ، شاید تعجب کنید.

Volpicelli خاطرنشان می کند که خارج از ژورنالینگ سنتی ، برنامه های زیادی مانند این برنامه وجود دارد رگ. نوار، این می تواند به شما کمک کند تا پیشرفت روزانه خود را نیز پیگیری کنید. او می گوید: “بستن” حلقه های ورزش “ام خوشحال کننده است و اینجا نیز همین مسئله وجود دارد.”


مرد تلفنی در رختخواب

بنیانگذار Toms و Navy SEAL یک شرکت جدید برای بازسازی عادت های شما راه اندازی کردند

در اینجا چیزهایی است که بنیانگذاران Madefor درباره چسبیدن برخی رفتارها یاد گرفته اند.

.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.