A place where you need to follow for what happening in world cup

کریس گادوین پس از قطع لبنیات و گلوتن از بین رفت

0


کریس گادوین در دو فصل اول حضور در NFL به خوبی پیشرفت کرد ، اما با یک مشکل بزرگ نیز مقابله کرد: گیرنده درد مداوم معده ای را تجربه می کرد که اغلب حتی تمرین را دشوار می کرد. پس از مشورت با چندین پزشك ، در طول فصل سوم خود ، متخصص رژیم درمانی بیشتر به آنچه گادوین می خورد نگاه كرد و به او توصیه كرد گلوتن و لبنیات را قطع كند. هیچ کس نمی گوید که همه این کار طول کشید ، اما از بین بردن این غذاها (و درد) به گادوین کمک کرد تا در فصل 2019 موفق شود ، وقتی که او 86 پذیرایی ، 1333 حیاط دریافت کرد و 9 تاچ داون به پایان رساند.

لرزش در این فصل ورود تام بردی به تمپا بوده است – آدمی که حتی متنفرها باید اعتراف کنند احتمالاً بزرگترین بازیکن خط حمله در تمام دورانها است. و در حالی که همه چیز روان پیش نرفته است (تیم تاکنون پیش رفته است) نه ژنگراوت برخی پیش بینی کردند ، گادوین در ماه اکتبر با مصدومیت روبرو شد) ، این تیم یک رکورد پیروزی و یک ضربه خوب در مرحله پلی آف دارد.

GQ با گادوین درگیر شد تا در مورد تغییر رژیم غذایی ، سوخت روز بازی و انگیزه بیشتری که به خودش می دهد تا به منطقه پایان برسد ، بحث کند.

GQ: وعده های غذایی معمول شما در روز بازی چگونه است؟

کریس گودوین: صبح ها ، مهم نیست که چه روزی باشد ، همان چیز را داشته باشم ، بنابراین بدن من از آنچه می آید آگاه است. من دوست دارم چنین ثباتی داشته باشم. من یک ون وافل بدون گلوتن ، سوسیس مرغ از Whole Foods و هر نوع سیب زمینی که این مرکز ارائه می دهد. آنها را با مقداری موز و توت فرنگی جفت می کنم. برای وعده های غذایی قبل از بازی ، چند قطعه ماهی قزل آلا ، کمی مرغ کبابی با مقداری برنج قهوه ای و کلم بروکلی است. من نمی خواهم بدنم مجبور شود تعجب کند که هضم دقیقاً قبل از بازی چیست. برای بعد از بازی ، این متفاوت است. من به خانه می آیم و معمولاً برداشت روزانه وعده غذایی. من دوست دارم آنها را روی ماهی تابه بپزم چون کمی ترد آن را دوست دارم. من کاسه هش سیب زمینی شیرین و برنج وحشی را دوست دارم – مقداری مرغ کبابی از یخچال اضافه می کنم. این همانند پایان کمی خوب برای شب من است که بهبود خود را برای روز بعد شروع می کنم.

همه گیری تقریباً همه برنامه های طبیعی خارج از فصل را که تیم ها انجام می دهند ، مختل کرد. آیا این امر از منظر روتین و جسمی برای شما تأثیرگذار بوده است؟

من می گویم که در سراسر لیگ مشخص است که نبود یک برنامه خارج از فصل و یک اردوی تمرینی سنتی بسیاری از بچه ها را تحت تأثیر قرار داده است. می بینید که با برخی از جراحات. من خودم می دانم ، قطعاً روی من تأثیر گذاشته است – فقط از نظر ورود به جریان عادی شما. بدن شما قبل از رسیدن به قدرت کامل بازی های NFL به مقدار مشخصی از زمان و آمادگی عادت می کند. سخت بوده است ، اما در عین حال ، همه ما آن را پشت سر می گذاریم. اینطور نیست که هر تیمی بیش از تیم دیگر از محرومیت بیشتری برخوردار باشد.

شما اخیراً مجبور شدید گلوتن و لبنیات را بعد از سالها کنار آمدن با دردهای معده از رژیم خود خارج کنید. چه زمانی آن تغییر را ایجاد کردید؟

من قبل از فصل گذشته خیلی آن را پشت سر می گذاشتم. من این تغییر را در طول فصل گذشته انجام دادم – اندکی طول کشید تا بدن خود را تنظیم کنم تا دوباره نظم بگیرم ، اما من واقعاً دیدم که مزیت ایجاد تغییر در خارج از فصل و ورود به این سال چیست.

آیا از نظر احساسی که در تمرینات و تمرین داشتید ، فوراً تفاوت داشتید؟

نسبتاً سریع و قابل توجه بود. من می دانم که یک چیز مسلم است ، هر وقت آن غذاها را می خوردم ، بلافاصله می فهمیدم که برای من اشتباه است. بعد از قطع آن غذاها و اجازه دادن به بدن من برای تنظیم شدن زمان ، احتمالاً حدود یک هفته و نیم طول کشید تا احساس عادی شود.

.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.