A place where you need to follow for what happening in world cup

گرفتگی عضلات پا چیست؟ در اینجا علت ایجاد گرفتگی عضلات وجود دارد و نحوه از بین بردن آنها

0


آیا تا به حال پیدا کرده اید که گوساله خود را چنگ بزنید و فکر کنید چه عواملی باعث گرفتگی پا می شود؟ آخ، درست؟ مانند چراغ موتور چک یا همان ساعت 5 عصر. تقویم از رئیس خود دعوت کنید ، به نظر می رسد که همیشه در کمترین زمان ممکن اتفاق می افتد. شاید شما در وسط دویدن هستید ، یا شاید از قسمت پنجم متوالی خود لذت می برید شهرستان لاوکرفت، هنگامی که در یک لحظه قرار دارید – درد تیز و نه چندان دلپذیر ایجاد می کند. همیشه پاها نیستند – ممکن است در شکم ، پاها یا در هرجای دیگر باشند. اما در هنگام بروز گرفتگی در واقع چه اتفاقی می افتد؟ آیا در آن لحظه کاری برای درمان آن انجام می شود؟ ما با کارشناسان صحبت می کنیم تا پایین بیایید.

چه عواملی باعث گرفتگی عضلات می شوند؟

گرفتگی عضلات انقباضات عضلانی ناگهانی ، غالباً دردناک و غیرارادی است که بدون هشدار رخ می دهد. پس از آن معمولاً همراه با درد عضلانی هستند. گرفتگی هایی که به طور خاص هنگام ورزش اتفاق می افتد به نام EAMC ، “گرفتگی عضله مرتبط با ورزش” نیز شناخته می شوند و بیشتر در شکم یا پاها دیده می شوند. گرفتگی ناگهانی زمانی است که شما اصلاً کاری انجام نمی دهید و گاهی اوقات اسب چارلی نامیده می شود. – این افراد حتی هنگام خواب می توانند اعتصاب کنند. اما چه در ورزشگاه باشید و چه در مقابل تلویزیون شلوغ باشید ، همه آنها در اصل یک مسئله هستند. گرفتگی عضلات به طور معمول در نتیجه استفاده بیش از حد ، خستگی یا آسیب به یک عضله ، می گوید ، درمانگر فیزیکی دیدرا دبنام.

اگرچه ممکن است احساس کنند یک بزرگ بکش ، آنها اتفاقاً برای محافظت از تو هستند ، او می گوید. او می گوید: “گرفتگی می تواند راه محافظتی بدن برای جلوگیری از حرکت به موقعیت های احتمالی مضر یا تحت فشار یا استرس بیش از حد باشد که بدن به آن عادت نکرده و آماده نیست.” گرفتگی عضلات همچنین می تواند زمانی اتفاق بیفتد که مقدار زیادی آب و الکترولیت (مانند سدیم ، کلرید ، پتاسیم ، منیزیم و کلسیم) از دست داده باشید.

برای جلوگیری از گرفتگی چه کاری می توانم انجام دهم؟

در حالی که هیچ راه تضمینی 100 درصدی برای جلوگیری از گرفتگی ترسناک وجود ندارد ، اما برخی از مراحلی وجود دارد که می توانید انجام دهید و احتمال بروز آنها را کمتر می کند.

سوخت هوشمند: حتماً ساعاتی قبل از دویدن غذاهای غلیظ از نظر غذایی را هیدراته کرده و بخورید و فرصت هضم را داشته باشید. دبنام ، که توصیه می کند هر روز حدود نیمی از وزن بدن را در اونس بنوشید و مایعات از دست رفته در اثر عرق را دوباره پر کنید ، هیدراتاسیون بسیار مهم است. ناتالی Niemczyk ، متخصص طب فیزیکی ، صاحب این شرکت می گوید: “اگر در طی مسابقه ای که بدن شما کم آب شده است سعی در آبرسانی به بدن دارید ، ممکن است خیلی دیر باشد.” شرکت انقلابی در حال اجرا. “مدت زمانی طول می کشد تا بدن این مایعات را جذب و دوباره پر کند. با حفظ آب مرطوب ساعت ها قبل و تا شروع دویدن با این مسئله مبارزه کنید. “

استرس را روی خواب بگذارید: این لزوماً به معنای زود خوابیدن و 7 تا 9 ساعت ورود نیست. همچنین می خواهید روی بهترین کیفیت خواب تمرکز کنید. برخی از عواملی که می توانند در این مورد نقش داشته باشند عبارتند از: دمای اتاق خواب شما (متخصصان می گویند خواب سردتر خواب عمیق تری است) و پوشیدن پارچه های قابل تنفس در رختخواب.

گرم کردن مناسب را در نظر بگیرید: اگر از خود می پرسید که چه عواملی باعث گرفتگی عضلات پا و سایر اسپاسم های دردناک می شود ، افزایش ناگهانی فاصله یا شدت ورزش بدون اینکه به آرامی جمع شود ، اغلب مقصر است. Niemczyk می گوید: انجام بیش از حد سریع سرعت ممکن است بدن را جبران کند یا به طور فزاینده ای خسته شود. این امر هم در حجم تمرینات کلی شما و هم در روال قبل از تمرین شما اعمال می شود – قبل از تمرینات خود را گرم کنید و با دقت بسیار زیاد حجم کلی تمرینات خود را افزایش دهید.

هنگام گرفتگی گرفتگی چه کار می کنم؟

اگرچه ممکن است هنگام حرکت بخواهید از طریق گرفتگی نیرو را تأمین کنید ، اما بهترین کاری که می توانید انجام دهید کشش و استراحت مختصر است و سپس فرم و مکانیک خود را دوباره ارزیابی کنید. دبنام می گوید: “شما ممکن است بیش از حد از یک گروه عضلانی استفاده کرده و از عضو دیگری کم استفاده کنید ، در نتیجه باعث ایجاد فشار اضافی ناخواسته و استرس روی عضله ای می شود که در آن گرفتگی دارید.” “مشاوره با یک متخصص فیزیوتراپی ، مربی قدرت و شرطی سازی ، مربی ورزشی یا مربی شخصی ممکن است به شما کمک کند تا روش حرکتی خود را ارزیابی کنید.”

همچنین می توانید ناحیه را ماساژ دهید تا عضله شل شود و احتمال درد پس از آن کاهش یابد. اگر کسی هستید که به خصوص بخیه های کناری مستعد است ، شوخی می کنی احساسی که در زیر دنده ها یا کنار تنه شما ظاهر می شود ، تمرکز بر تنفس برای کمک به کاهش ناراحتی بسیار مهم است. او می گوید: “دم و بازدم را به طور کامل و عمیق انجام دهید.” “سپس سرعت خود را کم کنید ، سرعت خود را تنظیم کنید و حتی اگر در حال حرکت هستید ، ناحیه تحریک شده را ماساژ دهید.”


  مرد دونده ای که به دلیل شین آتل شکم پا درد می کند

چگونه می توان از آتل های شینی خلاص شد (و آنها را از همیشه برگشت)

درد قسمت پایین پا درد بسیاری از دوندگان است – اما لازم نیست اینگونه باشد.

.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.