A place where you need to follow for what happening in world cup

یوگا در خانه: کلاسهای کوتاه کوتاه بهترین کار در مورد انجام یوگای همه گیر در خانه است

0


سخت ترین قسمت یوگا به سادگی سوار شدن است تشک شما. من این را بارها و بارها به دوستانم ، دانشجویانم و یوگی های بار اول گفته ام. بقیه هنگامی که شروع به جریان می کنید نسیمی است ، اما شما باید از اولین مانع عبور کنید. در قبل ، این به معنای رسیدن به استودیو بود. من شخصاً همیشه وثیقه را درست می پوشیدم و فکر می کردم تا زمانی که در پنجره لغو 3 ساعته نفوذ کنم. معمولاً من خودم توصیه می کردم و ظاهر می شدم و درخشش پس از یوگا به معنای واقعی کلمه همیشه ارزش آن را داشت.

قبل از همه گیری ، من فکر می کردم خودم را به عنوان یک مانع به استودیو برسانم: یوگا همیشه با نوشیدنی های بعد از کار یا دویدن یک Trader Jo رقابت می کرد. اما فکر نمی کنم واقعاً فهمیدم که تعهد لازم برای این فرآیند تا چه اندازه مفید بود – تا زمانی که این کشور در ماه مارس وارد دوره یوگای خانگی شد. ممکن است فکر کنید داشتن حصیر در فاصله چند متری محل کار و خواب شما یک راه حل مناسب برای دسترسی بدون اصطکاک به بیشتر از همیشه یوگا است. اما برای من ، و من فکر می کنم بسیاری از مردم – شاید شما – که هرگز نیازی به ارتکاب واقعی ندارید مشکلی را ایجاد می کند. همراه با یک دامنه توجه همه گیر که ممکن است با هر اعلان زوم ، اسلک و ایمیل به آرامی کاهش یابد ، یوگای خانگی در عمل می تواند به معنای این باشد که هرگز روی تشک نخواهید نشست.

خبر خوب: من راه حل دارم. یا، آ راه حلی که برای من کار کرده و ممکن است برای شما هم مفید باشد. این کاملاً به اندازه و شکل آنچه که یک تمرین یوگا باید داشته باشد ، دوباره فکر کنید و تمرین را در تکه های 10 یا 20 دقیقه ای انجام دهید. کلاس معمول یوگا یک ساعت است – اما این بیشتر از هر چیز دیگری با تدارکات استودیویی ارتباط دارد. (همچنین هرگز ارزش آن را ندارد که به مدت 15 دقیقه به استودیو بروید ، درست است؟) اما باور کنید یا نه ، یک جریان کوچک می تواند بسیاری از مزایای مشابه را به شما بدهد به عنوان یک کلاس طول استاندارد و شما را مثل همیشه بیرون نگه دارید. و به جای مبارزه بیهوده با وجود پراکنده فاصله اجتماعی و کار از خانه ، به شما امکان می دهد در آن کار کنید. 18 دقیقه تا بزرگنمایی بعدی خود دارید؟ نامسته

شما می توانید این روشها را به روشهای مختلف انجام دهید: 3 سلام قبل از صبحانه خورشید. برخی از چرخش های خوابیده پس از ساعت ها نشستن در حالی که در حال تماشای هولو هستید ، در هنگام تبلیغات ژست صندلی را بگیرید. (اگر اشتراک رایگان تجاری دارید ، تبریک می گویم … اما هنوز برخی از ژست های صندلی را انجام دهید!).

برای من ، وقتی استودیوی من در نیویورک ، پتانسیل یوگای سرگرم کننده برایم باز شد ، آسمان تینگ، سرویس جریان خود را راه اندازی کردند ، تلویزیون Sky Ting. من هرگز طرفدار YouTube یا فرمهای دیگر یا کلاسهای جریانی نبوده ام ، اما در روزهای اول قرنطینه ، با اکراه برای آزمایش آزمایشی رایگان ثبت نام کردم و شک و تردید خود را سرکوب کردم. بعد از کلاس اول ، من شخص دیگری بودم – بدن (و ذهن من!) از حرکت و کشش و نفس کشیدن به قدری سپاسگزار بود که هفته ها نبود.

من از تمرینات با طول استاندارد و حتی کلاسهای بدنام Pyro Ting آنها که یک تمرین HIIT را در وسط سکانس vinyasa رها می کنند ، لذت بردم. اما تلویزیون Sky Ting فقط وقتی شروع به انجام کوتاه ترین پیشنهادات سرویس کردم کاملاً باز شد: یک کلاس کلاس “بیدار از خواب” 13 دقیقه ای ، 22 دقیقه بازشوی شانه ، یک “الهام از موج سواری” 15. این کلاسهای اندازه پینت به من کمک کرد تا تمرین خود را با این واقعیت جدید تطبیق دهم: من می توانم به منفی گرایی بچسبم – در حال حاضر هیچ کمبودی در آن وجود ندارد – اما پس از آن سریع می بینم که باسنم را در حالت کبوتر باز می کنم ، یا در چرخ کامل عقب می افتم و ناگهان آن ناامیدی ها را باز می کنم و به راحتی اجازه می دهم آنها وقتی می روند که ذهن من نتواند

هنگامی که انتظارات خود را در مورد کلاس “یوگا” کنار گذاشتم و اجازه دادم شکل دیگری به خود بگیرد ، من توانستم آن را به طور روزمره در خانه خود ببافم و تمرین خود را به گونه ای عمیق تر کنم که غیرممکن به نظر می رسید بدون حضور در استودیو من هنوز احساس بودن روی تشک کنار دوستان ، خانواده ، غریبه ها و معلمان خردمند را کاملاً از دست می دهم ، زیرا این احساس اجتماع قسمت عمده ای از آن بود که در وهله اول مرا به سمت یوگا می کشاند. اما کنار گذاشتن انتظارات یک اصل یوگا است و چه زمانی بهتر از اکنون کنار گذاشتن چیزهایی که به شما خدمت نمی کنند بهتر است.

بنابراین خود را مجبور نکنید که خود را در یک زمان دلخواه قرار دهید. سعی نکنید استودیو را در خانه دوباره ایجاد کنید. سعی کنید حصیر خود را روی زمین بگذارید و هر زمان که حال و هوای شما ایجاد می شود کمی جریان پیدا کنید.


یک زن و شوهر هنگام تنفس انرژی تابشی در مکان و زمان شناور می شوند.

در اینجا یک روال ساده نفس کشیدن برای یک روز آرام تر و با مرکزیت بیشتر آورده شده است

چند دقیقه تنفس عمیق ممکن است فقط موردی باشد که شما را آزار می دهد.

.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.