A place where you need to follow for what happening in world cup

Star Trek: ویلسون کروز از دیسکاوری قبل از تمرین کار می کند

0


حدود پانزده دقیقه مانده به مصاحبه ما ، ویلسون کروز ، پس از اینکه جزئیات معمول کشش ، مدار 5 مرحله ای هسته ای و تمرینات یوگای خود را بیان کرد ، چیزی گیج کننده می گوید: این فقط یک گرم کردن بود. آنچه برای این بازیگر 46 ساله دنبال می شود یک ساعت دیگر تمرینات قدرتی است که وی اخیراً با استفاده از بندهای TRX و دستگاه چرخ دنده در خانه انجام می دهد.

کروز همیشه یک پسر از نوع تمرین قبل از تمرین نبود. او به تدریج عادات سالم را پیدا کرد در حالی که در آن بازی فرشته در اجرای اصلی برادوی بازی می کرد اجاره، جایی که او به سرعت وزن خود را از دست داد و در زیر لایه های لباس رقصید. او می گوید: “من مجبور شدم با خوردن زیاد جبران کنم.” بنابراین شروع به توجه به آنچه در بدن خود می کرد ، کرد. هنگامی که نمایش به پایان رسید و او احساس آمادگی کرد تا نقش های تلویزیونی را به عهده بگیرد ، شروع به یادگیری نحوه بلند کردن کرد. این روزها ، او مراقب است بدنش مانند دکتر هیو کولبر ، پزشک داخل USS تیز به نظر برسد کشف در CBS پیاده روی ستاره ای اسپین اف بعلاوه ، او دوست دارد هر چند وقت یکبار از ماهیچه های خود برای همیشه استفاده کند – شناخته شده است که به احترام ماه غرور سالانه دام عطش می اندازد یا اخیراً ، از رای خارج شوید.

GQ با کروز ، که در حال آماده سازی فصل 3 است ، قرار گرفت کشف در حالی که برای یک نقش جدید در تورنتو آماده می شود ، در مورد چگونگی تنظیم دقیق روال خود است.

GQ: اکنون برنامه صبحگاهی شما چگونه است؟

ویلسون کروز: در یک روز عادی حدود ساعت 7:00 بلند می شوم و قهوه سیاه می نوشم. من همه کارها را انجام می دهم و به ایمیل ها پاسخ می دهم و سعی می کنم قهوه داخل آن شود. سپس از ساعت 9:00 تا 11:00 تمرین می کنم. من به تمرین قهوه سیاه خود ادامه خواهم داد زیرا من معتاد هستم.

بگذارید با گفتن این مطلب مقدمه بزنم ، من در دسامبر 47 ساله می شوم ، بنابراین تمرینات من بسیار متفاوت از 20 سال پیش است. این روزها که از خواب بیدار می شوم باید همه چیز را سر جای خود بگذارم [laughs]. بنابراین بلند می شوم و بازگشت 47 ساله ام را دوباره تنظیم می کنم تا بتوانم در طول روز راه بروم. مقدار زیادی از آن بیدار کردن بدن و آماده شدن آن برای انجام فعالیت های بدنی است. در حال آماده سازی آن است. من کشش دارم ، روی انعطاف پذیری ام کار می کنم ، روی عضلات اصلی تثبیت کننده خودم کار می کنم.

من قبل از تمرین حدود 30 دقیقه هسته کار می کنم ، زیرا هسته شما همه چیز است. اگر هسته شما بیدار و آماده نیست ، تمرین شما بی فایده است. این یک روال کامل است که متشکل از سگهای پرنده ، شیرهای شانه ، چرخ AB ، تخته ها و آن جایی است که به پشت خود دارید و همه چیز را بیرون می آورید.

من یوگای خود را بعد از روال اصلی خود ، حدود 20 دقیقه انجام می دهم. و سپس می توانم تمرین کنم

تمرین اصلی به طور معمول چگونه است؟

من چند قسمت از بدن را که ترکیب می کنم انتخاب می کنم و حدود یک ساعت انجام می دهم ، که معمولاً حدود هشت تنظیم مختلف را برای من ایجاد می کند. امروزه ، من در خانه تمرین می کنم ، بنابراین همه چیز در اینجا درست است. من TRX دارم ، نوار کششی دارم. من این ماشین جدید را خریداری کردم که مربی من در روزهای ابتدایی پناهگاه در محل به نام چرخ دنده به من معرفی کرد. هر چقدر سخت بکشی ، عقب می کشد.

آیا همیشه صبح تمرین می کنید؟

اگر من درایورهایم را داشتم بلند می شدم ، قهوه ام را می نوشیدم و می رفتم. هرچه زودتر، بهتر. اما شما باید مایل باشید خود را با برنامه های فیلمبرداری تنظیم کنید. بعضی اوقات ، مانند اوایل هفته ، انجام آن صبح زود قبل از کار آسان است. اواخر هفته سخت تر است. گاهی اوقات این فقط در مورد مخفی کردن آن در جایی است که می توانید. یا اینکه روز را کنار می گذارید و روز بعد جبران می کنید. سعی می کنم کل هفته را نگاه کنم. تا زمانی که از پنج روز در هفته پنج بار تمرین می کنم ، همه چیز درست است.

.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.